4.7
gebaseerd op 34 reviews

Super lieve dame heeft me haar knipt/gewassen en geföhnd ben er super blij mee ! Wordt 100% een vaste klant ! Zeker een aanrader om hier je haar te laten doen ! Dankjewell

Alyssa - meer dan een jaar geleden

Heel te vreden over de laserontharing en deskundigheid van Tuba. Ik heb reeds een review achtergelaten.

Monica - meer dan een jaar geleden

Gisteren voor het eerst bij The Body Mommy geweest en ik ben fan! De sfeer was heel fijn en, heel belangrijk, ben ook erg tevreden met de knipbeurt! Bedankt team. Groetjes Fatima

Fatima - meer dan een jaar geleden

Ik vond geweldig sfeer klantvriendelijke medewerkers happy klant

Melek - meer dan een jaar geleden